Firma Yahoo udostępniła możliwość testowania odświeżonej wersji swego klienta pocztowego. To pierwsza tak poważna zmiana od pięciu lat.
Z Yahoo Mail korzysta obecnie ok. 273 mln osób na całym świecie i pierwsza od pięciu lat aktualizacja systemu powinna być dla nich dobrą wiadomością. To jednak również bardzo ważna kwestia dla samej firmy – usługi pocztowe generują w USA ponad połowę odsłon serwisów Yahoo, a ruch ten jest o 11 proc. niższy niż w roku ubiegłym. Wspomnieć należy także o problemach personalnych korporacji. Odświeżenie poczty ma, jak mówią przedstawiciele firmy, sprawić, że „Yahoo znów będzie cool”.
Podstawą nowej wersji Yahoo Mail jest – co nie jest zaskoczeniem – uczynienie systemu bardziej przyjaznym mediom społecznościowym. Użytkownicy mogą więc na przykład wysyłać twitterowe i facebookowe aktualizacje bez opuszczania poczty. W skrzynce odbiorczej zobaczyć będzie można również zdjęcia z Flickr i Picasa oraz wideo z YouTube.
Inną ciekawą funkcjonalnością jest wyróżnianie wiadomości przychodzących od osób, które znajdują się na liście kontaktów. Przypomina to nieco system Priority Inbox, wprowadzony niedawno przez Google.
Yahoo przekonuje, że ich usługa będzie dwa razy szybsza niż Google Gmail i Microsoft Hotmail.
Yahoo Mail jest produktem o krytycznym znaczeniu dla firmy. Wyzwaniem jest sprawienie by adres Yahoo był ponownie cool – przekonuje Greg Sterling z Sterling Market Intelligence, dodając, że Yahoo wciąż ma czym konkurować z innymi dużymi graczami.
Wprowadzane zmiany potwierdzają dojrzałość Yahoo Mail. Czy mogą jednak sprawić, by użytkownicy rzeczywiście stwierdzili, że to cool-produkt? Po nieco odważniejszym odświeżeniu wyszukiwarki, nowości pocztowe nie sprawiają bowiem wrażenia rewolucyjnych. Jakie jest Państwa zdanie?
Źródła: Yahoo, bbc.co.uk, VentureBeat
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.