Standardowe aukcje w Internecie opierają się na zamieszczaniu przez sprzedających zdjęć przedmiotów, które są wystawiane na aukcji. Jednak jak wiadomo, zdjęcie często nie oddaje rzeczywistości. Rozwiązaniem są aukcje video – nowość przygotowana przez serwis Aukcjusz.pl.
Szczególnie w przypadku sprzętu technicznego lub przedmiotów o innowacyjnym zastosowaniu, sprzedający nie zawsze może zaprezentować na zdjęciu zalety produktu. A kupujący ich nie zobaczy i trudniej będzie mu podjąć decyzję o zakupie.
Właśnie dlatego Aukcjusz dał swoim użytkownikom możliwość zamieszczania aukcji video. Wystarczy nagrać krótki filmik (np. telefonem komórkowym), który w jasny i przejrzysty sposób pokaże funkcjonalność wystawianego towaru. Zamieszczanie filmu nie różni się niczym od zamieszczania zdjęcia. Jest proste, nie wymaga instalowania i używania specjalistycznego oprogramowania komputerowego.
Aukcje video przynoszą same korzyści zarówno dla sprzedających jak i kupujących. Ułatwiają zaprezentowanie przedmiotu ze wszystkich stron i pozwalają na pokazanie jego unikatowych funkcji. A kupujący mogą bez obaw nabyć przedmiot, którego funkcje zostały nie tylko obiecane w opisie, ale przede wszystkim pokazane w oddającym rzeczywistość filmiku.
Do końca listopada wszystkie aukcje video będą bezpłatnie promowane na stronie głównej serwisu.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.