Twitter rozszerza zakres swojej platformy reklamowej. Już dziś w kanałach indywidualnych użytkowników pojawić mają się wpisy sponsorowane, tzw. Promoted Tweets, donosi serwis AdAge.
Komunikaty reklamowe pojawiły się już w kwietniu – na początku w wynikach wyszukiwarki serwisu. Dziś dostępne mają być również w kanałach użytkowników i podobnie jak w wyszukiwarce, mają być oparte o słowa kluczowe. Wśród pierwszych reklamodawców znalazły się firmy takie jak Virgin, Starbucks oraz Red Bull. Co więcej, pierwsze reklamy zobaczą użytkownicy HootSuite, popularnego klienta Twittera, z którym serwis mikroblogowy podzieli się zyskami.
Twitter chce wykorzystać potencjał bazy 100 mln użytkowników. Stopniowo wprowadza więc kolejne pomysły na zarabianie pieniędzy. Po wspomnianych reklamach w wynikach wyszukiwania pojawiły się tematy sponsorowane oraz promowane konta, czyli płatne sugestie profili wartych śledzenia.
Wprowadzenie reklam w kanałach użytkowników ma jednak największe znaczenie. Tu bowiem internauci są najbardziej aktywni. Może to być więc szansa na największe zyski, ale pod warunkiem, że reklamy – niezbyt, miejmy nadzieję, nachalne – zostaną przez użytkowników zaakceptowane.
[Aktualizacja] Wygląda na to, że reklamy właśnie się pojawiły. Poniżej prezentujemy zrzut ekranu z serwisu HootSuite, z wyszczególnionym wpisem sponsorowanym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.