Firma Google poinformowała o ugodzie zawartej z grupą użytkowników Google Buzz. W ramach porozumienia korporacja przekaże 8,5 mln dolarów organizacjom zajmującym się edukowaniem w zakresie prywatności w sieci.
Google nieczęsto wysyła maile swoim użytkownikom. W tym jednak przypadku uznano, że zaszła taka konieczność. Firma poinformowała o porozumieniu, jakie udało jej się wypracować z grupą użytkowników serwisu mikroblogowego Google Buzz, którzy zarzucali jej niewłaściwą politykę ochrony prywatności: domyślne ustawienie ważkich danych jako publicznie dostępnych. Pomyłkę szybko naprawiono.
W ramach porozumienia firma z Mountain View stworzy specjalny fundusz o budżecie 8,5 mln dolarów, który wspierać będzie organizacje edukujące internautów w zakresie prywatności ich danych. Jednocześnie firma bardzo wyraźnie podkreśliła, że właściwie jest to wyraz jej dobrej woli, a obecni użytkownicy Google Buzz nie mogą starać się o jakąkolwiek rekompensatę.
Nie wiadomo ilu użytkowników posiada obecnie serwis mikroblogowy – Google niechętnie dzieli się takimi danymi. Od chwili uruchomienia w lutym br. nie udało się jednak serwisowi zdobyć na tyle dużej popularności, by mógł zagrozić pozycji największego rywala – Twittera.
Więcej na temat sprawy przeczytać można na specjalnie stworzonej stronie internetowej: BuzzClassAction.com.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.