Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. ,
firma monitorująca rynek prasy i Internetu od 1. lutego b.r. oferuje swoim Klientom również monitoring radia i telewizji. Materiały dostarczać będzie Centrum Monitoringu Mediów ’MEDIASKOP’ Sp. z o.o.
Dotychczas TAI oferowała swoim klientom monitoring prawie 400 tytułów prasowych i Internetu. Obecnie może przyjmować także zamówienia na całodobowy monitoring wszystkich ogólnopolskich stacji telewizyjnych i radiowych, które realizowane będą przez CMM Mediaskop Sp. z o.o.
'Przez ostatnie lata, zmieniły się wymagania, jakie stawiane są firmom świadczącym usługi monitoringu mediów. Wyraźnie ewoluowały oczekiwania i potrzeby naszych Klientów. Nie bez znaczenia jest też rozwój technologii wykorzystywanej podczas świadczenia naszych usług. Telefoniczna Agencja Informacyjna od dawna poszukiwała odpowiedniego partnera do współpracy przy monitoringu mediów elektronicznych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z porozumienia, jakie zawarliśmy
z CMM MEDIASKOP.’ – mówi Piotr Sikora, prezes Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o.
Według Dawida Bartosika, wiceprezesa zarządu CMM Mediaskop Sp. z o.o. Klienci coraz częściej dostrzegają potrzebę współpracy z dwiema firmami – gdzie jedna specjalizuje się w monitoringu 'słowa pisanego’, a druga radia i telewizji.
'W dobie specjalizacji, nie można znać się na wszystkim. Doświadczenie pokazuje, że jedynie skupienie się na jednym rodzaju monitoringu gwarantuje jego niezawodną jakość i tak zwaną szczelność. Wzajemne świadczenie usług wyspecjalizowanych firm sprawia, że gdy Klient potrzebuje pełnego monitoringu, zarówno gazet, jak i RTV, może zwrócić się do nas lub do jednego z naszych partnerów biznesowych oferujących prasę. Bez angażowania Klienta zamówienie takie zostanie podzielone pomiędzy specjalistów. Cieszymy się, że TAI dołączyła do tego grona’ – mówi Dawid Bartosik.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.