Komitet Rafała Dutkiewicza przeprowadził akcję marketingową, wykorzystując materiały filmowe na portalu Youtube. W materiałach filmowych polscy celebryci wyrażają swoje poparcie dla kandydatury Dutkiewicza w wyborach prezydenta Wrocławia. Czynią to czytając fraszki, których autorem jest sam Dutkiewicz.
W 30-sekundowych spotach możemy zobaczyć: Jerzego Owsiaka, Roberta Makłowicza, Stanisława Sojkę, Roberta Gonerę, Zbigniewa Wodeckiego i Justynę Szafran. Komitet Dutkiewicza chce przez tę akcję trafić do internautów i pokazać prezydenta od jego nieznanej strony – jako twórcę zabawnych fraszek. Wykorzystanie gwiazd jako lektorów, ma ułatwić rozpromowanie całej akcji.
„Jestem dumny z tego, że osobistości które znam i cenię, zgodziły się wystąpić czytając fraszki mojego autorstwa. Jest to dla mnie podwójne wyróżnienie – zarówno dla gospodarza Wrocławia, jak i dla autora“ – skomentował Rafał Dutkiewicz.
Podczas gdy wykorzystanie celebrytów w marketingu politycznym na zachodzie jest już standardem, w Polsce nie jest często spotykanym zabiegiem. Politycy niedoceniają niestandardowych sposobów dotarcia do wyborców.
Kolejne ciekawe inicjatywy w marketingu politycznym (po piosence „blondynek“ Napieralskiego) pokazują nam, że politycy coraz częściej uświadamiają sobie, że marketing to nie tylko plakaty wyborcze. Efekty oryginalnych zabiegów marketingowych komitetu Dutkiewicza zobaczymy niedługo, pierwsza tura wyborów samorządowych już 21 listopada.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.