Polska filia firmy Samsung, jako pierwsza na świecie wprowadza partnerski program Samsung Care.
Trzy koncerny – Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., Generali T.U. S.A. oraz Symantec Poland Sp. z o.o. wychodzą naprzeciw oczekiwaniom mniejszych przedsiębiorców. Głównymi celami programu są poprawa otoczenia prawno-administracyjnego i instytucjonalnego małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz wspieranie przedsięwzięć służących rozwojowi sektora.
W projekcie uczestniczą również: Puls Biznesu, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Nowe Centrum Promocji Globalnej przy Business Centre Club.
Program jest skierowany do klientów instytucjonalnych decydujących się na wybór sprzętu IT Samsunga (drukarki laserowe, monitory LCD i plazmowe, faxy, urządzenia wielofunkcyjne). Uczestnicy, od lutego, mogą skorzystać z darmowego ubezpieczenia od zdarzeń losowych oraz kradzieży na sprzęt zakupiony w ramach programu. Zostaną objęci specjalną opieką ekspresowego serwisu i opieką wybranych, najlepszych dealerów Samsunga, jak również ubezpieczeniem NW.
Portal pełni funkcję platformy informacyjnej programu i jest otwarty dla użytkowników. W przyszłości pojawią się na nim oferty przetargowe oraz inne ogłoszenia biznesowe. Uzupełnienie strony stanowią bieżące informacje na temat wydarzeń gospodarczych przygotowane przez 'Puls Biznesu’.
Partnerzy Samsung Care zorganizują dla członków programu szereg szkoleń w całej Polsce. Mają one pomóc przedsiębiorcom w rozwiązywaniu problemów, z którymi muszą się zmierzyć prowadząc działalność gospodarczą – pozyskiwanie środków na inwestycje, systemów komputerowych i ich zabezpieczeń, czy taniego wykorzystania nowych technologii oraz skutecznego ubezpieczenia firmy.
'Po sukcesie programu Samsung Care w Polsce może on zostać wdrożony w przyszłości w innych krajach.
Tak było min. z programem ASAP, który po wprowadzeniu u nas został zaadaptowany przez Niemców. Samsung Care jest pierwszym programem B2B skierowanym do klientów firmy Samsung w naszym kraju’ – mówi Berenika Ochal – odpowiedzialna za prowadzenie programu w firmie Samsung Electronics.
Idea stworzenia Samsung Care powstała latem 2004 w Warszawie, jego innowacyjność sprawiła, że podjęto decyzję o wdrożeniu go już na początku 2005 roku. Jest to pierwszy tego typu program na polskim rynku.
'Tutejszy oddział Samsunga jest jednym z najbardziej aktywnych na świecie. Co roku wprowadza nowe projekty, dzięki czemu jest bardzo poważnie traktowany przez centralę firmy’ – mówi Jung Bog Lee – Prezes Samsung Electronics Polska
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.