Twitter, najpopularniejszy serwis mikroblogowy świata, rozpoczyna testy nowego narzędzia analitycznego. Pogłoski o tego typu projekcie pojawiały się już od jakiegoś czasu – data jego premiery określana była na koniec bieżącego roku.
Dzięki nowemu narzędziu użytkownicy Twittera otrzymają dostęp do szeregu danych dotyczących ich konta. Będą mogli sprawdzić, które wiadomości cieszyły się największą popularnością, które sprawiły, że zmniejszyła się ilość osób śledzących ich profil i kto jest najbardziej wpływowym użytkownikiem spośród korzystających z funkcji retweet.
Na poniższych grafikach widać sposób prezentowania danych. Interfejs ma być czytelny, ma też umożliwiać filtrowanie interesujących danych.
Według doniesień narzędzie analityczne ma być darmowe i nie ma obecnie planów wprowadzenia opłat za korzystanie z niego. Może to oczywiście wpłynąć na ofertę firm, które już teraz dają dostęp do zbliżonych danych.
Więcej informacji na temat narzędzia ma pojawić się wkrótce. Być może nawet dziś, ponieważ na konferencji Web 2.0 Summit, która odbywa się w San Francisco wystąpić ma Evan Williams, założyciel serwisu.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.