Ruszyła nowa strona internetowa firmy ubezpieczeniowej Amplico Life. W porównaniu do poprzedniego serwisu, witryna jest łatwiejsza w nawigacji oraz wzbogacona o nowe elementy multimedialne. Nowy serwis internetowy jest w pełni spójny z identyfikacją wizualną Amplico Life – wizerunek Roberta Korzeniowskiego, który od kilku lat promuje medialnie firmę oraz korporacyjny niebieski kolor mają wspierać świadomość marki również w Internecie.
Serwis amplicolife.pl skierowany jest do klientów, agentów oraz osób szukających informacji na temat ubezpieczeń w Sieci. W serwisie znajdują się informacje dotyczące spółki, jej historii, nowy, dokładny opis oferty produktowej oraz informacje o bieżących wydarzeniach dotyczących działalności firmy.
Twórcy serwisu internetowego postawili przede wszystkim na jego przejrzystość i funkcjonalność. Ze strony głównej możliwe jest przejście do dwóch działów 'zostań klientem Amplico Life ’ oraz 'masz już polisę Amplico Life’.
Dodatkowo Internauci mają możliwość wyboru rodzaju ubezpieczenia dostosowanego do swoich potrzeb. Wysyłając formularz kontaktowy ze strony, mogą liczyć na bezpośredni kontakt z agentem ubezpieczeniowym.
Klienci Towarzystwa w zakładce 'masz już polisę’ mają dostęp do zestawu formularzy dotyczących np. zmiany danych osobowych, pożyczki w ramach polisy wraz z instrukcjami ich obsługi. Nowością jest strona działu roszczeń, na której można uzyskać informacje dotyczące zgłaszania zdarzeń ubezpieczeniowych, pobrać odpowiednie formularze i wysłać wstępny wniosek o rozpatrzenie roszczenia.
Na stronie umieszczony został również słowniczek ubezpieczeniowy oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące polis. W sekcji 'Multimedia’ Internauci mogą obejrzeć najnowszy spot reklamowy Towarzystwa lub pobrać tapety z wizerunkiem Roberta Korzeniowskiego.
Ze strony głównej można przejść do serwisu www.kariera.amplico.pl, poświęconego rekrutacji agentów ubezpieczeniowych oraz pracowników Amplico Life. Na stronie kandydaci mogą zapoznać się z ofertą towarzystwa, poznać kulturę oraz misję firmy a także złożyć swoją aplikację na wybrane stanowisko.
Serwis internetowy został też wzbogacony o narzędzia do przeprowadzania symulacji finansowych: kalkulator emerytalny oraz kursy jednostek.
'Liczymy na to, że nowa strona Amplico Life spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników. Jest atrakcyjniejsza od poprzedniej, jeśli chodzi o zawartość oraz stronę wizualną. Liczne narzędzia interaktywne takie jak formularze i kalkulatory czynią serwis wygodnym narzędziem komunikacji.’- mówi Małgorzata Wojtuszko, Koordynator Projektu.
Opracowaniem i wykonaniem nowej strony zajęła się firma WebService Grupa Solidex.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.