Firma eBay przejęła Milo.com, amerykańską wyszukiwarkę umożliwiającą odnajdywanie produktów w lokalnych sklepach. Kwota transakcji to 75 mln dolarów.
Milo wyświetla aktualizowaną w czasie rzeczywistym listę sklepów w USA (ok. 50 tys.), w których kupić można poszukiwany produkt. Pokazuje przy tym miejsca oferujące daną rzecz w najbardziej korzystnej cenie. Niedawno uruchomiona została dedykowana aplikacja dla systemu Android oraz możliwość zdobycia zniżkowych kuponów na zakupy.
eBay planuje wdrożyć do Milo katalogi swoich partnerów. Firma ma również aplikację dla systemu iOS skanującą kody kreskowe, która również będzie zintegrowana z wynikami wyszukiwań przejętego serwisu. Dalsze plany współpracy mają zostać ogłoszone w późniejszym czasie.
Zadowoleni mogą być również inwestorzy, którzy w Milo włożyli „zaledwie” pięć mln dolarów. Jak donosi serwis TechCrunch, jeden z inwestorów, firma True Ventures jest właścicielem 25 proc. udziałów w Milo i przejęcie przez eBay przyniosło jej ok. 20 mln dolarów – ok. 10 razy więcej niż wkład w rozwój projektu sprzed roku.
Wewnątrz eBay będziemy kontynuować naszą misję przeniesienia każdego produktu, z każdej półki, z każdego sklepu w fizycznym sklepie do internetu – napisał w komunikacje wysłanym za pośrednictwem Twittera Jack Abraham, szef Milo, który ma zaledwie 24 lata.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.