Na przełomie lutego i marca ruszyć ma produkcja następcy tabletu firmy Apple, donoszą źródła. Specyfikacja iPad’a 2 nie jest znana – ma być jednak wyposażony w przednią kamerę, port USB oraz nowy ekran. Do sprzedaży trafić ma w kwietniu.
Serwis DigiTimes przekonuje, że Apple zamówiło w chińskiej fabryce Foxconn Electronics pierwsze 400-600 tys. sztuk iPad’a 2. Urządzenie do sprzedaży trafić miałoby w kwietniu – rok po premierze swojego poprzednika. Przedsprzedaż pierwszego iPad’a rozpoczęła się bowiem w marcu bieżącego roku, a urządzenia trafiły do właścicieli pod koniec kwietnia. Od tygodnia iPad dostępny jest także oficjalnie w Polsce.
Pierwsze informacje na temat startu produkcji nowego tabletu mówiły o styczniu przyszłego roku. Termin miał zostać przesunięty ze względu na potrzebę przeprowadzenia dodatkowych testów oprogramowania urządzenia.
Apple nie podaje specyfikacji swoich urządzeń przed ich oficjalną prezentacją. Serwis DigiTimes, powołując się na chiński dziennik Economy Daily News informuje, że iPad 2 wyposażony będzie prawdopodobnie w przednią kamerę do wideorozmów, port USB do ładowania urządzenia, ekran wykonany w technologii Retina oraz żyroskop.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.