Firma z amerykańskiego New Jersey złożyła trzy wnioski o uznanie praw do znaków handlowych – wszystkie związane z nowymi domenowymi rozszerzeniami. Dot One chce zarządzać końcówkami .ONE, .MED oraz .GIVE.
Możliwość aplikowania o nowe domenowe rozszerzenia pojawi się zapewne w pierwszej połowie przyszłego roku (choć ten pomysł wzbudza kontrowersje). Już teraz firma Dot One chce zabezpieczyć możliwość zarejestrowania trzech przynajmniej końcówek. Złożyła więc wnioski o uznanie swoich praw do znaków handlowych „Dot One”, „Dot Med” oraz „Dot Give”.
Firma nie zdradza swoich planów dotyczących domen. Z informacji prasowej wiadomo jednak, że .ONE ma wspierać technologię, w której użytkownicy oglądają reklamy i dostają za to pieniądze.
Dot One współpracuje z Minds + Machines w kwestiach przygotowania rejestru.
Czy .ONE, .MED oraz .GIVE mają szansę stać się popularnymi rozszerzeniami? Jakie są Państwa opinie?
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.