W połowie lutego została uruchomiona nowa sieć reklamowa AdLine.pl, umożliwiająca w łatwy i tani sposób zareklamowanie firmy w internecie. Serwis jest adresowany do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw a specyfiką sieci jest fakt iż udostępnia ona jedynie reklamę tekstową w postaci linków sponsorowanych.
Reklamodawca sam decyduje jaką treść będzie miał jego link oraz na której witrynie i jak długo ma być wyświetlany. Klienci AdLine.pl, co jest dodatkowym odróżnieniem od innych sieci reklamowych, zakupują linki płacąc za dzień emisji linku na danej witrynie a nie za ilość wyświetleń lub ilość przekierowań. Takie rozwiązanie umożliwia łatwe planowanie kampanii jak również upraszcza sam proces zakupu linków.
Dla wszystkich właścicieli witryn współpraca z AdLine.pl oznacza dodatkowe przychody podnoszące rentowność ich serwisów. Witryny same decydują o cenie jaką potencjalny reklamodawca musi zapłacić aby umieścić swój link na stronach ich serwisu.
W chwili obecnej w ramach testów zarówno reklamodawcy jak i właściciele serwisów mają możliwość, bez zobowiązań i dodatkowych kosztów, sprawdzić pełną funkcjonalność nowej sieci reklamowej AdLine.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.