Twitter, najpopularniejsza platforma mikroblogowa świata, uzyskał kolejne 200 mln dolarów finansowania. Serwis wyceniany jest obecnie na 3,7 mld dolarów.
O zakończonych negocjacjach Twittera z inwestorami poinformowała Kara Swisher z AllThingsD. Jak podają jej źródła najnowszej rundzie finansowania przewodził Kleiner Perkins, który postanowił zainwestować 200 mln dolarów. Najnowsza analiza finansowa wycenia wartość Twittera na 3,7 mld dolarów.
Wraz z dodatkowymi pieniędzmi powiększył się także skład zarządu. Nowymi członkami zostali Mike McCue (pracujący nad aplikacją Flipboard) oraz David Rosenblatt (były szef DoubleClick).
Dzięki tej rundzie finansowania całościowy wkład inwestorów w rozwój Twittera (istniejącego od pięciu lat) powiększył się do poziomu 360 mln dolarów. Wśród pozostałych inwestorów znajdują się takie firmy jak Benchmark Capital, Union Square Ventures oraz Spark Capital.
Bardzo ciekawe jak szefowie Twittera zamierzają wykorzystać pozyskane pieniądze. Przypomnijmy, że kilka dni temu serwis przedstawił najczęściej poruszane przez użytkowników tematy w 2010 roku.
Źródła: AllThingsD, TechCrunch
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.