Marcin Barciński został mianowany nowym dyrektorem generalnym sieci blogów profesjonalnych Blomedia. Zastąpił na tym stanowisku Jakuba Zielińskiego, który poświęci się innym projektom prowadzonym przez firmę NextWeb Ventures, właściciela Blomedia. Barciński pracuje w Blomedia od listopada zeszłego roku i do tej pory zajmował w firmie stanowisko dyrektora strategicznego.
Jako nowy CEO sieci blogów profesjonalnych, Marcin Barciński zamierza przede wszystkim skupić się na istotnym zwiększeniu zasięgu serwisów. Planuje on także położyć nacisk na rozwój oferty kompleksowych, długofalowych usług reklamowych w Social Media. Cechą wyróżniającą ofertę Blomedia będzie zwłaszcza współgranie działań prowadzonych na portalach społecznościowych z działaniami na blogach należących do sieci. Pod względem zakresu tematycznego serwisów Barciński planuje dalszą ekspansję w branży nowych technologii i szeroko pojętego lifestyle’u.
– Grupa Blomedia dysponuje ogromnym potencjałem jak na polskie warunki – mówi Marcin Barciński. – Blisko 3 miliony unikalnych użytkowników i kilkadziesiąt milionów odsłon stron miesięcznie – jeśli tę siłę połączyć z zasobami serwisów społecznościowych, zyskujemy ofertę działań reklamowych i wizerunkowych na znacznie większą skalę niż którakolwiek inna firma działająca w branży Social Media.
Marcin Barciński pracuje w branży internetowej od ponad 7 lat. W tym czasie zdobył różnorodne doświadczenie, zarówno w agencjach reklamowych, jak i domach mediowych. Od dwóch lat jego głównym zainteresowaniem jest szeroko pojęta branża Social Media. Przed podjęciem pracy w Blomedia Marcin Barciński był współtwórcą i dyrektorem strategicznym Agencji Społem.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.