21 lutego br. rozpoczęła się promocja dla marki NIVEA przygotowana przez agencję reklamową V&P oraz agencję marketingu mobilnego MobiJOY!. Akcja zimowa pod hasłem 'Pielęgnuj kondycję z NIVEA’ przeprowadzana będzie w sklepach handlu tradycyjnego w całej Polsce. Promocja kierowana jest jednocześnie do indywidualnych klientów oraz detalistów. Potrwa do 26 marca 2005.
Głównym celem akcji jest wzrost sprzedaży wszystkich produktów NIVEA ze szczególnym uwzględnieniem artykułów promowanych oraz wzmacnianie pozytywnych skojarzeń dotyczących marki.
W punktach sprzedaży uczestniczących w akcji (2 tys. sklepów partnerskich i 4 tys. sklepów tradycyjnych) klienci, za zakup produktów NIVEA objętych promocją o wartości min. 20 zł, otrzymają każdorazowo 2 kupony konkursowe. Dodatkowo na miejscu premiowani będą specjalnym prezentem – pomadką NIVEA Lip Care lub zestawem minikosmetyków NIVEA. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać SMS-a z indywidualnym kodem z kuponu otrzymanego przy zakupie na numer 71112 (1 zł netto, 1,22 zł brutto). Konkurs podzielony jest na 4 etapy. Nagrody – elektroniczne wagi łazienkowe zostaną przyznane 80 osobom, które prześlą SMS-ami najwięcej kodów w poszczególnych etapach tygodniowych. Nagrody główne – komplety rowerów damskich i męskich marki Giant, otrzyma 20 osób, które prześlą SMS-ami najwięcej kodów w trakcie trwania całego konkursu.
Punkty sprzedaży przystępują do akcji poprzez zakup pakietu promocyjnego kosmetyków zawierającego materiały promocyjne w postaci: dyspenserów na ulotki, standów, plakatów, ulotek i kuponów. Dodatkowo 10 najlepszych sklepów zostanie nagrodzonych za największą sprzedaż promocyjnych produktów NIVEA w czasie trwania akcji. Nagrodą jest rower marki Giant.
Agencja reklamowa V&P przygotowała wszystkie materiały promocyjne (kreacja i produkcja). Za rozwiązania mobilne oraz obsługę komunikacji SMS-owej odpowiedzialna jest agencja mobile marketingowa MobiJOY!.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.