W dniu 24 lutego br. Informedia Polska uruchomiła nową stronę internetową lobbing.event.pl. Przesłanką do utworzenia strony była chęć walki z niewiedzą i niedoinformowaniem polskiego świata biznesu w kwestii lobbingu oraz potrzeba promocji lobbingu jako zjawiska pozytywnego i potrzebnego.
Przy powstaniu strony, Informedia współpracowała z licznymi przedstawicielami mediów i szeroko rozumianym środowiskiem public relations, które od jakiegoś czasu prowadzi aktywną kampanię na rzecz promocji lobbingu jako jednego z niedocenianych i źle interpretowanych narzędzi public relations.
Termin powstania strony i promocji tego tematu nie jest przypadkowy, zbiega się on bowiem z opracowywaną właśnie ustawą regulującą działalność lobbingową w Polsce. Informedia organizuje też w kwietniu konferencję, na której o roli lobbingu w biznesie dyskutować będą menedżerowie największych polskich firm oraz zaproszeni goście – przedstawiciele przedsiebiorstw i organizacji czynnie popierających ideę lobbingu.
Zarówno strona internetowa jak i konferencja kierowane są głównie do osób zarządzających firmami działającymi w branżach: FMCG, farmaceutycznej, finansowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, motoryzacyjnej oraz dla tych, dla których nowo powstająca ustawa pociągnie za sobą liczne konsekwencje.
Informedia Polska ma nadzieję, że kampania ta przybliży polskim menedżerom ideę lobbingu oraz pozwoli zmienić fałszywy wizerunek lobbysty. Organizatorzy liczą również na to, że polskie media przyłączą się do akcji, a szeroka dyskusja na ten temat sprawi, że powstająca właśnie ustawa spełni oczekiwania lobbystów.
http://www.informedia-polska.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.