Według doniesień prasowych Zynga, producent gier społecznościowych, pozyskać ma wkrótce 250 mln dolarów finansowania, a wartość firmy szacowana ma być na 7-9 mld dolarów.
W nową rundę finansowania zaangażowane mają być takie podmioty jak Fidelity investments oraz T.Rowe Price. Wartość inwestycji oscylować ma wokół 250 mln dolarów, informują źródła WSJ oraz agencji Bloomberg.
Najciekawsza w doniesieniach jest niewątpliwie informacja o rynkowej wycenie firmy Zynga. Ma ona kształtować się na poziomie 7-9 mld dolarów. Zynga dołącza tym samym do grona najwyżej wycenianych spółek skupionych wokół tzw. nowych mediów. Na szczycie tej listy znajduje się oczywiście Facebook (52 mld dolarów), a dalej Groupon (15 mld), Twitter (10 mld), LinkedIn czy Pandora.
Co ciekawe, Zynga jest oceniana jako bardziej wartościowa niż gigant gier komputerowych Electronic Arts (6,2 mld dolarów). Jak zauważają analitycy, rynek jest gotowy zapłacić więcej za producenta gier społecznościowych niż elektronicznej rozrywki w bardziej tradycyjnym ujęciu.
Według AppData czołowe produkcje Zynga – CityVille i Farmville – mają obecnie odpowiednio ok. 96 mln i 51 mln użytkowników. Łącznie w gry firmy gra miesięcznie 275 mln osób. Zynga przejęła w ostatnich miesiącach dziewięć firm (w tym społecznościową przeglądarkę Flock), ma biura w sześciu krajach.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.