DotConnectAfrica (DCA), jedna z organizacji planujących zarządzanie domeną .AFRICA jako nowego TLD, poszukuje partnera technicznego, który wspomógł by prowadzenie rejestru.
W komunikacje prasowym DCA wspomina o swoich oczekiwaniach względem potencjalnego partnera. Powinien „być obecny lub mieć doświadczenie na rynkach rozwijających się”. Zainteresowane firmy mogą zgłosić się do DCA – ta zapowiada, że skontaktuje się z wybranymi.
Afryka ma obecnie ok. 110 mln internautów. To zaledwie ok. 10 proc. populacji – potencjał rozwoju jest więc spory. Czy wspólna domena może odnieść sukces? Najbliżej takiej idei jest .ASIA, która ma ok. 185 tys. aktywnych użytkowników. Wydaje się więc, że pomysł wprowadzenia rozszerzenia .AFRICA może nie być taki zły.
DCA jest jedną z dwóch co najmniej organizacji, które chcą walczyć o afrykańską końcówkę. Drugą z nich jest Dot Africa. Zgodnie z zasadami ICANN, .AFRICA przyznana zostanie takiemu podmiotowi, którego działania zostaną poparte przez oficjalne władze regionu. W tym przypadku decydujący głos może więc należeć do Unii Afrykańskiej.
[Za: DotConnectAfrica, DomainIncite]
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.