MyNetwork Polska, firma dostarczająca narzędzia i rozwiązania z zakresu e-learning, zmodernizowała swoją stronę internetową. Całkowicie zmieniono sposób nawigacji, strukturę oraz szatę graficzną serwisu. Nowa witryna, w założeniu autorów ma stać się centrum informacji o e-learningu i tym samym zapełnić lukę w polskim Internecie, spowodowaną brakiem wiadomości na temat tego rodzaju nauczania.
Serwis firmowy MyNetwork Polska został gruntownie zmieniony w oparciu o nowy projekt funkcjonalny i graficzny. Nowy sposób nawigacji po witrynie pozwala użytkownikom na możliwie najłatwiejszy i najszybszy sposób dotarcia do szukanych przez nich informacji. Szczególnie mocny nacisk położono na te obszary witryny, które zawierają informacje nt. e-learningu jako metody nauczania.
Sekcja Informacje nt. e-learningu jest unikatową propozycją na tle innych serwisów internetowych polskich firm e-learning. Dział stanowi swoistą bazę wiedzy – zawiera definicje, przedstawia różnice między poszczególnymi systemami i typami szkoleń, pokazuje wady i zalety tej formy edukacji, tłumaczy miejsce i funkcje e-learningu w nowoczesnej organizacji biznesowej. W tej części serwisu użytkownicy znajdą również słowniczek, FAQ, a także listę najpopularniejszych tytułów książkowych i zbiór interesujących adresów internetowych związanych z e-learningiem. Zamierzeniem autorów było dostarczenie pełnej i obiektywnej informacji związanej z tą formą nauki, zarówno dla osób dopiero poznających tą dziedzinę, jak i dla bardziej wymagającego użytkownika.
'Wiedza i powszechność informacji to czynniki niezbędne do rozwoju danej dziedziny, dlatego chcemy,
aby strona MyNetwork Polska nie tylko spełniała swoje cele biznesowe, ale również stanowiła narzędzie edukacji w zakresie e-learningu. Narzędzie, za pomocą którego możemy dzielić się z innymi naszą ekspercką wiedzą.’ – mówi Szymon Janicki, Wiceprezes MyNetwork Polska ds. e-learning.
Razem z nowym serwisem, pod adresem swieta.mynetwork.pl udostępnione publicznie zostało 'Szkolenie Świąteczne’, którego główną ideą było pokazanie, że kurs e-learning może być efektywny – spełniać stawiane przed nim cele edukacyjne, ale równocześnie może być wykonany w sposób atrakcyjny dla użytkownika.
'Szkolenie Świąteczne doskonale pokazuje wysoki poziom jakim odznaczają się nasze szkolenia e-learning. Mimo, że okres świąteczny mamy za sobą, to szkolenie cieszy się dużą popularnością i oglądalnością wśród użytkowników.’ – mówi Piotr Kapłon, Dyrektor ds. e-learning.
Nowy serwis został zaprojektowany i wykonany przez dział IT MyNetwork Polska. Dla wygody użytkowników udostępniono dwie wersje językowe: polską i angielską.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.