Firma Google stara się naprawić skutki jednej z największych w historii Gmail’a awarii. Kilkadziesiąt tys. użytkowników straciło dostęp do archiwum korespondencji lub nie mogło zalogować się do swoich skrzynek pocztowych.
Google wciąż pracuje nad odzyskaniem danych utraconych podczas wczorajszej awarii. Część kont jest już w pełni funkcjonalnych, ale znaczna część poszkodowanych użytkowników będzie musiała poczekać jeszcze kilka godzin by uzyskać dostęp do swojej korespondencji mailowej.
Jest nam bardzo przykro – napisał Ben Treynor, wiceprezes Google ds. technicznych. Dobra wiadomość jest taka, że e-maile nie zostały bezpowrotnie utracone i przywróciliśmy dostęp do wielu poszkodowanych kont. Trwało to dłużej niż oczekiwaliśmy, ale robimy postępy i wszystko wróci do normy w najbliższym czasie – dodał.
Źródłem awarii miała być aktualizacja oprogramowania, która zawierała błąd powodujący przenoszenie danych pomiędzy różnymi centrami danych.
Google jest firmą, która dysponuje niewątpliwie infrastrukturą umożliwiającą szybkie poradzenie sobie z taką awarią. Nawet jeśli dotknęła niewielką część użytkowników (ok. 0,02 proc. korzystających z Gmail’a) to najbardziej bolesne mogą być skutki wizerunkowe.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.