Groupon wchodzi do Chin pod nazwą GaoPeng.com. W działalności pomóc mają mu dwie duże lokalne spółki. Czy Chiny okażą się kolejnym sukcesem dla lidera zakupów grupowych?
W działalności Groupon’a w Państwie Środka pomóc mają dwie firmy: Tencent – największa chińska sieć społecznościowa oraz Alibaba – jeden z liderów e-commerce w Chinach.
Współpraca łączy globalne doświadczenie w dziedzinie zakupów grupowych Groupon’a z dogłębną znajomością chińskich społeczności internetowych Tencent – oświadczyła firma.
Przed Groupon’em ogromna szansa: zarówno ze względu na wielkość rynku i coraz aktywniejszych w sieci mieszkańców (obecnie ok. 450 mln internautów), jak i z powodu agresywnej strategii samego Groupon’a. Zakupy grupowe są w Chinach bardzo popularne (podobnie jak w Polsce), a rynek zdominowany jest przez „klony” Groupon’a. Jeden z nich działa pod adresem groupon.cn stąd „oryginalny Groupon operować będzie pod adresem GaoPeng.com.
Groupon za pośrednictwem GaoPeng.com będzie oferował zniżki na produkty i usługi gastronomiczne, rozrywkowe itp. w Pekinie i Szanghaju. Firma chce rozszerzyć działalność na inne duże miasta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.