e-PKO – Oddział Internetowy PKO Banku Polskiego obchodzi pierwsze urodziny. Po roku świadczenia usług elektronicznych, bank zakłada stworzenie kanałów elektronicznych, umożliwiających zarządzanie tradycyjnym rachunkiem SUPERKONTO także poprzez sieć Internet. Oznacza to uruchomienie banku internetowego z ponad czteromilionową rzeszą potencjalnych użytkowników – dotychczasowych klientów.
Oddział internetowy największego polskiego banku detalicznego został uruchomiony 6 grudnia 2000 roku. Oferowany przez niego rachunek e-SUPERKONTO cieszy się coraz większym zainteresowaniem oraz rosnącą dynamiką pozyskiwania klientów. Podczas rocznej obecności na rynku, oddział zgromadził już przeszło 12 tysięcy klientów. Aż połowa z nich otworzyła konto elektroniczne w ciągu ostatnich sześciu tygodni.
Z elektronicznego konta PKO BP najchętniej korzystają ludzie w wieku 20-40 lat. Oprócz korzystnej oferty cenowej i stałego dostępu do swoich środków, cenią sobie przede wszystkim bezpieczeństwo, jakie gwarantuje macierzysty bank.
O zaufaniu do e-SUPERKONTA świadczy również fakt, że średnie saldo rachunków elektronicznych jest wyższe niż średnie saldo tradycyjnych rachunków SUPERKONTO.
Oddział Internetowy stanowi jednak tylko zaczątek elektronicznych usług PKO BP. Trwają już prace nad uruchomieniem nowych kanałów zarządzania tradycyjnym rachunkiem SUPERKONTO. Oznacza to udostępnienie dojścia do bankowości elektronicznej wszystkim klientom detalicznym banku. PKO BP będzie więc miało blisko 4,5 milionową rzeszę potencjalnych użytkowników kont internetowych.
Na pierwsze urodziny bank przygotował dla wszystkich klientów Oddziału Internetowego oryginalną, urodzinową kartę płatniczą PKO Express VISA Electron.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.