Firma Zynga, producent bardzo popularnych gier społecznościowych, złożyła wniosek o uznanie praw do znaku handlowego „ville” w Europie. Czy będzie jedynym dysponentem produkcji wykorzystujących „ville” w nazwie?
Zynga złożyła w Urzędzie ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego, jednostce Unii Europejskiej odpowiedzialnej za rejestrację wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych wniosek dotyczący znaku handlowego „ville”. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany, Zynga zyska potwierdzenie praw do „ville” na terenie całej UE.
Próba zabezpieczenia „ville” wynika wprost z popularności gier firmy takich jak Farmville czy CityVille. Powstaje coraz więcej aplikacji, które chcą skorzystać z ich sukcesu. Zynga chce z pewnością chronić linię swoich produktów wykorzystujących słowo „ville”.
W styczniu Zynga wysłała dość ostry list do amerykańskiej firmy, która pracowała nad grą Blingville, oskarżając ją o naruszenie praw do „ville” właśnie. W odpowiedzi na list firma pozwała twórców Farmville do sądu. Zynga nie posiada bowiem oficjalnego potwierdzenia swoich praw do słowa „ville” i nie złożyła stosownego wniosku w USA.
Czy Zynga stanie się jedynym dysponentem produkcji wykorzystujących „ville” w nazwie? Trudno obecnie powiedzieć. Jak jednak widać ma podobne ambicje jak twórcy Facebooka, którym często się wydaje, że mają wyłączne prawo do domen ze słowami „face” lub „book”.
[Za: Fusible]
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.