Neckermann zaznaczył swą obecność w internecie z pomocą agencji SUPERMEDIA Interactive. Celem zrealizowanego projektu jest budowanie wizerunku marki za pośrednictwem nowych mediów oraz stworzenie przyjaznego klientowi kanału dystrybucji firmowej odzieży.
Nowy serwis Neckermanna jest odpowiedzią na potrzeby osób ceniących komfort i szanujących swój czas czyli preferujących szybkie i wygodne zakupy.
Do dyspozycji niezdecydowanych internautów oddano dział porad. Serwis udostępnia nawet tabele rozmiarów dla pań, panów i dzieci. Internauci którzy zdecydują się zarejestrować na zamieszczony w serwisie biuletyn informacyjny otrzymają możliwość śledzenia promocji i nowości.
Witrynę internetową Neckermann zaprojektowała i zrealizowała agencja SUPERMEDIA Interactive. Serwis powstał na bazie autorskiego systemu zarządzania treścią Content Manager, który umożliwia łatwe aktualizowanie treści również osobom bez znajomości technologii. Jest to kolejny zakończony sukcesem projekt sklepu internetowego zrealizowanego przez agencję SUPERMEDIA Interactive. Wcześniej firma stworzyła również księgarnię internetową dla Bertelsmann Media.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.