Yahoo wprowadza do swojej wyszukiwarki usługę Search Direct, która prezentować ma odpowiedzi oraz widok stron jeszcze przed końcem wpisywania zapytań. To bezpośrednia odpowiedź na wprowadzony we wrześniu ubiegłego roku mechanizm Google Instant.
Nowa usługa Yahoo ma wspierać strategię firmy, która chce „fundamentalnie zmienić sposób, w jaki ludzie korzystają z sieci” poprzez dostarczanie „najbogatszych, najbardziej zintegrowanych i skutecznych treści”. Search Direct znajduje się w fazie beta i ma być stale rozwijana. A co oferuje obecnie?
Search Direct przewidywać ma wyniki zapytań w czasie wpisywania ich przez użytkownika. W osobnym panelu pokazywać ma zmieniające się dynamicznie, najbardziej odpowiadające zapytaniu wyniki. Ma to być nie tylko podgląd najtrafniejszych stron – co znane jest z Google i mechanizmu Instant – ale również konkretne informacje w 15 kategoriach takich jak prognoza pogody, wyniki drużyn sportowych czy opisy filmów. Prezentowane mają być również tzw. Trending Searches, czyli zestawienie najważniejszych zapytań z całej wyszukiwarki, aktualizowane co 10 minut.
Yahoo ma także zarabiać dzięki nowej usłudze. W prawym panelu wyświetlane będą reklamy tekstowe, graficzne i wideo.
Search Direct dostępna jest przede wszystkim dla amerykańskich użytkowników, ale można z niej skorzystać także w Polsce, pod adresem search.yahoo.com. Firma zapowiada, że w kolejnych miesiącach opcja będzie udostępniana na dalszych rynkach.
http://www.youtube.com/watch?v=NvoNFP-v7v8
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.