Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, obsługuje już ponad 2000 klientów, wśród których przeprowadził ponad 3000 instalacji. W roku 2004 firma pozyskała 735 nowych klientów, co w porównaniu z 2003 rokiem daje wzrost o 63%. Ponadto, w tym okresie Crowley sprzedał 893 usługi (co oznacza wzrost o 52% w stosunku do 2003 r.) oraz przeprowadził 1067 instalacji (wzrost o 54%).
W I kwartale 2005 r. Crowley powiększył swoje portfolio o kolejnych 172 klientów, 197 sprzedanych usług oraz 175 przeprowadzonych instalacji. Sieć Crowley swym zasięgiem pokrywa ok. 80% zurbanizowanych terenów w największych miastach Polski.
Wśród usług świadczonych przez Crowley Data Poland, największym zainteresowaniem cieszy się dostęp do Internetu – korzysta z niego 55,60% klientów. Stale rośnie również liczba zainteresowanych usługami głosowymi operatora, które kupiło już 15,76% odbiorców. Wiele firm wykorzystuje także łącza transmisji danych z protokołem Frame Relay (10,76%) oraz kanały cyfrowe (9,60%) dostarczane przez CDP. Użytkownicy VPN (wirtualnych sieci prywatnych miejskich i międzymiastowych) stanowią ponad 7% ogólnej liczby klientów Crowley. Odbiorcy najczęściej wybierają łącza o przepływności 2 Mb.
'Coraz więcej klientów obdarza nas swoim zaufaniem. Przekonuje ich do nas wysoka jakość usług, atrakcyjna cena i korzystna oferta. Dzięki stałej rozbudowie naszej sieci oraz współpracy z innymi operatorami, jesteśmy w stanie szybko odpowiadać na stale wzrastające zapotrzebowanie naszych klientów w dziedzinie niezawodnych rozwiązań teleinformatycznych. Ponadto nasze oferty są elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Systematycznie uzupełniamy też swoją ofertę o nowe produkty’ – mówi Dariusz Terlecki, dyrektor handlowy Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.