Jedna z najbardziej wyczekiwanych gier komputerowych tego roku jest już w sprzedaży. „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów”, polska superprodukcja z 30-mln budżetem zbiera bardzo dobre oceny na całym świecie. Nie obyło się jednak bez wpadki.
„Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” to polska gra RPG, która opowiada historię tytułowego wiedźmina – Geralta z Rivii. Produkcja osadzona jest w świecie opisanym w książkach pisarza Andrzeja Sapkowskiego.
Pierwsza część gry – wyprodukowana (podobnie jak sequel) przez studio CD Projekt RED i wydana przez Atari – sprzedała się w ponad 1,5 mln egzemplarzy. Produkcja zdobyła około 100 nagród i kosztowała 19 mln złotych.
Twórcy drugiej części komputerowych przygód wiedźmina dysponowali budżetem w wysokości 30 mln złotych. Opracowano również autorski silnik graficzny. Grę w przedsprzedaży kupiło 110 tys. klientów.
Analitycy przekonują, że ostateczna sprzedaż „Wiedźmina 2” może oscylować nawet wokół 4 mln egzemplarzy. Ambitny wynik pomóc osiągnąć ma konsolowa wersja gry, która nie została co prawda jeszcze oficjalnie zapowiedziana, ale jej powstanie jest bardzo prawdopodobne.
Pierwsze recenzje gry są bardzo pochlebne. Branżowi dziennikarze zwracają uwagę m.in. na piękny świat, interesującą fabułę oraz konieczność podejmowania decyzji, które mają wpływ na dalszy przebieg akcji.
Na wyczekiwanej premierze cieniem kładzie się jednak problem z aktywacją edycji kolekcjonerskiej gry. Klienci, którzy zakupili taką wersję (płacąc odpowiednio więcej) mięli m.in. cieszyć się możliwością zagrania w pierwszej kolejności – już wczoraj w nocy. Niestety okazało się to niemożliwe – ze względu na problemy techniczne nie mogli aktywować przez internet kupionych gier. CD Projekt rozwiązało problem dopiero dziś przed południem. Firma zapowiedziała, że poszkodowani klienci otrzymają darmowe koszulki, w czterech wersjach do wyboru.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.