Twórcy Flo’folio oferują możliwość tworzenia stron z własnym portfolio zdjęć lub filmów. Potencjalnych klientów chcą przekonać wysoką jakością wykonania serwisu oraz intuicyjnym panelem zarządzania portfolio. Zapraszamy do naszej recenzji!
Flo’folio jest platformą, która umożliwia tworzenie własnego portfolio zdjęć i filmów. Obecnie z serwisu korzysta około 100 zarejestrowanych użytkowników. Są to głównie fotografowie, agencje modelek, wizażyści, agencje fotograficzne, modele i modelki, graficy.
Pomysł na serwis narodził się już kilka lat temu podczas rozmów z zaprzyjaźnionym fotografem. Od tamtej pory trwały prace koncepcyjne oraz przygotowanie do uruchomienia usługi.
Tym, co wyróżniać ma projekt od konkurencji jest – jak przekonują twórcy – design na światowym poziomie oraz intuicyjny panel do zarządzania portfolio.
To właśnie wykonaniem serwisu chcemy przekonywać naszych potencjalnych klientów – mówi nam Łukasz Zmywaczyk, współtwórca projektu.
Flo’folio umożliwia użytkownikom umieszczenie posiadanego portfolio w domenie wybrananazwa.flofolio.com lub podpięcie własnej domeny. Kolekcje wyświetlane mogą być w czterech różnych szablonach. Jest również opcja zamówienia szablonu na życzenie, dopracowanego do konkretnych potrzeb klienta. Koszt to 10 tys. zł.
Serwis umożliwia podzielenie zdjęć i filmów na katalogi oraz podkatalogi. Dodawać można również katalogi tekstowe np. w postaci zakładki „o mnie” czy „kontakt”. Użytkownicy uzyskują także dostęp do statystyk odsłon stworzonej strony oraz możliwość dodania kodu JavaScript.
Wyróżnikiem Flo’folio ma być również dostępność API, oferującego możliwość integracji z istniejącymi systemami. Takie rozwiązanie przydaje się firmom, które mają np. odpowiednie zasoby do stworzenia własnego szablonu strony.
Serwis zarabiać ma na sprzedaży abonamentu. Przewidziane zostały dwie opcje. Konto podstawowe, które zawierać będzie ograniczenia co do ilości możliwych do wczytania zdjęć, kosztować ma 600 zł netto rocznie. Profil w wersji „pro” nie będzie zawierał ograniczeń i kosztować ma 1000 zł netto rocznie. Cenniki mają wkrótce pojawić się na stronie Flo’folio. Twórcy nie przewidują wyświetlania reklam.
Plany na najbliższą przyszłość?
Dokończenie spraw organizacyjnych i prawnych, regulaminu serwisu – to w tym miesiącu. Później rozkręcenie sprzedaży w Polsce, a następnie na zachodnich rynkach – mówi Łukasz Zmywaczyk. Z szacunków twórców projektów wynika, że w Polsce mogą sprzedać do 1,5 tys. abonamentów. Chcą skupić się jednak na rynkach zachodnich, zwłaszcza USA.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.