Katalog obejmuje muzykę nie tylko wykonawców amerykańskich i brytyjskich, lecz również artystów pochodzących z innych krajów. Ceny utworów zagranicznych nie przekracza 3,49-3,99 zł, a polskich 1,49 zł-1,99 zł.
Kupując od razu całą płytę użytkownik otrzyma nawet do 50% rabatu.
'iplay.pl jest pierwszym, polskim serwisem muzycznym bezpośrednio współpracującym z największymi, międzynarodowymi wytwórniami płytowymi. Dzięki tej współpracy użytkownicy serwisu będą mogli kupić online muzykę najpopularniejszych światowych artystów.’ – powiedział Tomasz Szladowski, prezes iplay.pl
Pliki z muzyką można zapisywać na dysk, nagrywać na płyty CD oraz przegrywać na urządzenia przenośne.
Tak jak do tej pory dostępne pliki charakteryzują się wysoką jakością dźwięku i są zabezpieczone przed nielegalnym kopiowaniem technologią DRM.
Użytkownicy iplay.pl mają możliwość darmowego odsłuchiwania fragmentów wszystkich utworów jak również całych płyt.
Płatność za utwory i płyty może być realizowana nie tylko poprzez karty kredytowe (5 rodzajów), konta banków internetowych (Inteligo, mBank), ale także przelewy bezpośrednie z największych, dwunastu polskich banków (m.in. PKO BP, Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Lukas Bank, Citibank), poprzez SMS, kody dostępowe oraz inne dowolne przelewy lub wpłaty (np. na poczcie).
iplay.pl przygotował jednocześnie atrakcyjny program partnerski dla portali, wortali oraz serwisów internetowych, które chciałyby sprzedawać muzykę oferowaną przez iplay.pl.
Swoją ofertę iplay.pl kieruje również do artystów, którzy są zainteresowani sprzedażą swojej muzyki w tym serwisie.
Nowa wersja serwisu jest oparta o rozwiązania technologiczne holenderskiej firmy Lyzia – czołowego content agregatora i dostawcy rozwiązań DRM. Lyzia współpracuje m.in. z countdownload.nl (SBS Broadcasting, Dania), The Music Factory (MTV Networks Corp., Stany Zjednoczone), download.nl (SanomaWSOY Corporation, Finlandia). Obsługuje również szereg programów marketingowych opartych o muzykę cyfrową m.in. dla Nestlé (Netslé, Szwajcaria), Orange (France Telecom, Francja), North Sea Jazz Festival (Clearchannel Corp., Stany Zjednoczone).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.