Metsä Tissue uruchomiła kolejną stronę internetową przedstawiającą produkty firmy. Od maja konsumenci i internauci mogą odwiedzać witrynę www.mola.pl poświęconą produktom marki Mola należącej do firmy Metsä Tissue – fińskiego producenta papierów higienicznych.
Na nowej stronie mola.pl znaleźć można informacje o marce Mola i jej produktach – papierze toaletowym, ręcznikach papierowych, chusteczkach higienicznych oraz chusteczkach kosmetycznych. Ponadto, wiadomości o promocjach związanych z marką, ekologii, firmie Metsä Tissue SA oraz informacje i publikacje prasowe.
Witryna marki Mola stworzona została dla Metsä Tissue przez fińską firmę projektującą strony www – Ambientia Ltd. Digital Business Awareness. Można na nią wejść przez adres www.mola.pl. To już kolejna polska strona poświęcona marce produktów firmy Metsä Tissue. W listopadzie 2004 udostępniony został adres lambi.pl zwierający informacje o marce premium – Lambi.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.