Internetowy portal TraveliGo.pl otworzył dla swoich Klientów nowoczesne call center.
Pod numerem 0 801 407 406 czekają na Klientów specjalnie przeszkoleni konsultanci gotowi udzielić wyczerpujących informacji na temat wszystkich wycieczek jakie można zarezerwować w portalu. Obecnie TraveliGo.pl prezentuje w swojej bazie ponad pięćdziesiąt tysięcy ofert wyjazdowych, od niedrogich wyjazdów studenckich po egzotyczne i ekskluzywne wyprawy z gwarancją najniższej ceny zakupu.
'Uruchomienie call center poprzedziły przygotowania i analizy dotyczące urządzeń i oprogramowania zawiadującego systemem CRM. Dzięki wdrożeniu najnowszych rozwiązań technologicznych światowych liderów telekomunikacji chcemy zapewnić najwyższym poziom obsług dla naszych klientówi. Szacujemy, że uruchomienie tego kanału sprzedaży spowoduje wzrost przychodów o około 30 – 40%’ – powiedział dr Bartosz Roch Nowik Prezes Zarządu TraveliGo.pl.
W serwisie można dokonać rezerwacji oraz kupować oferty czterdziestu najbardziej wiarygodnych touroperatorów m.in. Orbisu, Ecco Holiday, czy Triady i Itaki, płacąc za wycieczki przelewem lub karta kredytową. Wszystkie wycieczki w TraveliGo.pl oferowane są w najniższych możliwych cenach na rynku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.