Portal żydowskiej historii lokalnej „Wirtualny Sztetl” obchodzi drugie urodziny. Z tej okazji agencja Multi Communications, przygotowała wersję mobilną portalu.
Multi Communications od 2008 roku wspiera Muzeum Historii Żydów Polskich w tworzeniu projektu Wirtualny Sztetl. Główna idea portalu to koncepcja „muzeum bez murów”, które łączy ludzi z całego świata i zaprasza ich do wspólnego odtwarzania historii polskiej społeczności żydowskiej. Dzięki około 3500 wolontariuszom z Polski i zagranicy, na portalu znajduje się obecnie 56 800 współczesnych i archiwalnych zdjęć, ponad 1 000 nagrań audio i wideo, a także 30 000 stron tekstów.
Wersja mobilna przygotowana przez Multi Interactive dostępna jest dla użytkowników iPhonów, smartfonów z oprogramowaniem Android oraz nowoczesnych telefonów Nokia. Dzięki niej osoby posiadające dostęp do GPS mogą skorzystać m.in. z funkcji lokalizacji obiektów żydowskich, która pomoże określić odległość np. do najbliższej synagogi czy cmentarza.
– Możliwość współpracy z Muzeum Historii Żydów Polskich pozwala nam uczestniczyć w bardzo ważnym projekcie, którego celem jest zachowanie dziedzictwa kulturowego polskich żydów. Wirtualny Sztetl i jego mobilna wersja to okazja do lepszego poznania historii i kultury narodu, który przez dziesiątki lat współtworzył naszą tożsamość – mówi Sergiusz Roszczyk, Dyrektor Działu Interactive w Multi Communications.
Gościem specjalnym filmu instruktażowego, wykonanego przez Muzeum Historii Żydów Polskich został Michał Piróg – na portalu youtube.com można obejrzeć film pt. „Piróg kręci ze Sztetlem”, w którym znany tancerz i choreograf pokazuje, w jaki sposób korzystać z mobilnej wersji strony.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.