Propozycja Glotto.pl skierowana jest głównie do osób szukających pomocy dla konkretnej grupy zawodowej – inżynierów, lekarzy czy prawników. W ofercie obecnie znajduje się 12 specjalistycznych kursów, sam serwis wykorzystuje metodę nauczania skojarzeń parami.
Serwis powstał dzięki dotacji z funduszy unijnych (Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.1). trwał dwa lata i pracowało nad nim kilkanaście osób, w tym nauczyciele języka angielskiego, tłumacze, programiści i graficy. Na czym polega jego innowacyjność? O ile serwisów uczących słówek jest wiele, Glotto.pl jest pierwszą platformą dedykowaną specjalistom różnych branż – na przykład informatyk będzie chciał poznać zupełnie inne słówka niż lekarz czy prawnik i nasz serwis mu to umożliwia – mówi Dagmara Adamczak, właściciel serwisu Glotto.pl.
Testy Glotto.pl pokazały, że najzdolniejsi uczniowie potrafią opanować sposób nawet 100 wyrazów w ciągu godziny, a przeciętni użytkownicy uczą się ok. 20-30 wyrazów na godzinę, co przy systematycznym, codziennym korzystaniu z serwisu daje 500-1000 nauczonych słówek miesięcznie, czyli tyle, ile uczymy się zwykle przez rok nauki w szkole czy na kursie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.