Serwis aukcyjny Świstak, miesiąc po debiucie eBay, odzyskał pozycję numer 2 wśród polskich platform aukcyjnych.
Działający od niespełna dwóch lat serwis Swistak.pl, dzięki intensywnej promocji w ostatnich tygodniach, znacząco powiększył liczbę aukcji osiągając w ostatnich dniach prawie 10% udziału w rynku, liczonego wg liczby aukcji.
Zwiększenie popularności to efekt nowych funkcjonalności jakie zostały niedawno wprowadzone (dotyczące m.in. bezpieczeństwa zawieranych transakcji i ułatwień przy rejestracji) oraz konkursu promującego aktywność w serwisie.
Odzyskanie pozycji numer dwa nie było dla nas zaskoczeniem. Od początku swojej działalności 'robimy swoje’ czyli staramy się zapewnić naszej platformie stabilny rozwój bez względu na okoliczności. Konsekwentne działanie zawsze procentuje, czego dowodem są pochlebne opinie użytkowników konfrontujących Świstaka z konkurencją. – powiedział Rafał Agnieszczak, Prezes Zarządu Kreativ Sp. z o.o., firmy będącej właścicielem witryny Swistak.pl.
W chwili obecnej Świstak ma ponad 80 tysięcy aukcji czyli 20 tysięcy więcej aukcji niż eBay i ponad dwukrotnie więcej niż następny w kolejności serwis Aukcje24. W ciągu ostatnich 3 miesięcy liczba aukcji na Świstaku podwoiła się, a liczba użytkowników wzrosła do ponad 120 tysięcy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.