Portal definite, jako nowy gracz wśród społeczności biznesowych, ma stanowić narzędzie komunikacji w obrębie firmy i z jej otoczeniem biznesowym. Proponuje rozwiązania ściśle związane z nawiązywaniem relacji pomiędzy przedsiębiorcami oraz promocją działalności i budowaniem tożsamości marki.
Głównymi adresatami portalu są przedsiębiorcy, właściciele i menedżerowie firm, pracownicy PR oraz osoby zainteresowane śledzeniem tendencji rynkowych. Obok funkcjonalności dobrze znanych z innych serwisów dla profesjonalistów (np. grupy dyskusyjne, wydarzenia), w portalu znajdziemy m.in. wbudowany mikroblog (tablica), dział Q&A, usługi i zlecenia, blogi eksperckie czy rozbudowany katalog firm, umożliwiający stworzenie prezentacji firmy z wykorzystaniem dostępnych szablonów i zarządzanie listą kontrahentów.
Autorzy portalu zrezygnowali z mechanizmu zwykłego dodawania do kontaktów na rzecz tworzenia relacji niesymetrycznych, bazujących na zainteresowaniach użytkownika. W zamian, w witrynie znajdziemy odpowiednik funkcji follow (znanej np. z twittera), który eliminując zależność zaproszenie – akceptacja, ma znosić komunikacyjne bariery i pozwalać na większą swobodę w nawiązywaniu dobrych kontaktów biznesowych.
Twórcy definite pozostawili sobie duży margines korygowalności kierunku rozwoju portalu. Jak podkreśla pomysłodawca, Marcin Meller – Obecna wersja platformy ma stanowić solidną podstawę do jej dalszego rozwoju. Cały czas bardzo intensywnie pracujemy nad zwiększaniem funkcjonalności poszczególnych sekcji oraz ich wzajemną integracją. Niemniej, do końca 2011 roku serwis ma osiągnąć kształt stabilnego środowiska biznesowego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie firmowym ekosystemem.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.