Adv.pl, agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV – dołączyła do grona partnerów międzynarodwego stowarzyszenia Yamondo. Firma jest pierwszym i jedynym polskim członkiem prestiżowej organizacji dbającej o międzynarodowe standardy branży marketingu online.
Powstałe w 2010 roku stowarzyszenie Yamondo tworzą niezależne agencje marketingu internetowego z Francji, USA, Niemiec, Turcji, Rosji, Holandii Czech, Chin i Arabii Saudyjskiej. Członkowie organizacji mają w swoim dorobku łącznie 3 000 międzynarodowych kampanii przeprowadzonych w ponad 50 krajach na cały świecie, w tym między innymi w Brazylii, Chile, Argentynie, Finlandii, Korei, Chinach oraz Japonii. Agencje stowarzyszone w Yamondo z założenia współpracują ze sobą podczas realizacji międzynarodowych działań w zakresie social media, SEA/SEO, web designu, czy copywritingu dla największych światowych marek. Do tej pory kooperacja dotyczyła takich brandów, jak Mercedes Benz-Bank, Harley-Davidson, FedEx, IBM, Sina.com.cn, PayPal, EMC czy Air China.
„Kompetencje Adv.pl koncentrują się w obszarze szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. Jesteśmy przekonani, że aktywny udział w stowarzyszeniu Yamondo i współpraca z partnerami z zagranicy umożliwią nam wymianę informacji na temat najnowszych trendów i doświadczeń w tej dziedzinie. Praktyczna wiedza o najwyższych światowych standardach w marketingu internetowym pozwoli na ich efektywne wdrażanie na polskim rynku. Adv.pl jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych w Polsce, a dostęp do międzynarodowego know-how z pewnością wpłynie na dalszy wzrost konkurencyjności naszej firmy” – mówi Magdalena Surowiec, Prezes Zarządu Grupy Adv.pl.
Członkostwo w stowarzyszeniu Yamondo to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale też szansa na dotarcie do najważniejszych rynków i poszerzanie zakresu oferowanych usług. Jako jedyna w Polsce agencja interaktywna, Adv.pl uzyska unikalną możliwość czerpania z doświadczenia najwybitniejszych światowych ekspertów w dziedzinie międzynarodowych kampanii online.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.