nazwa.pl ma nowego dyrektora Działu Marketingu i Sprzedaży. Jest nim Krzysztof Jagliński, dotychczas związany z ING Bankiem Śląskim. Wcześniej Jagliński był związany między innymi z MySpace i Onet.pl. Prawie dekadę temu stał już na czele działu marketingu nazwa.pl, obecna współpraca jest więc powrotem do źródeł.
Stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży jest nowe w strukturze firmy, powstało w skutek zmiany strategii zarządzania – mówi Tomasz Żyła – Prezes Zarządu nazwa.pl. Cieszę się, że obejmie je właśnie Krzysztof, który z jednej strony miał już okazję poznać firmę a z drugiej – zdobył wiele cennych doświadczeń, dzięki którym z pewnością wniesie powiew świeżości. Krzysztof Jagliński jest odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej i sprzedaży, a także wprowadzenie na rynek nowych, innowacyjnych produktów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.