W maju Gazeta Wyborcza powróciła na pierwszą lokatę w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów, wyprzedzając Rzeczpospolitą. Pozycję lidera w zestawieniu przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów przyniosły jej publikacje dotyczące afer w policji: handlu narkotykami w CBŚ i rzekomego gangu w Komendzie Głównej Policji.
5706 – tyle odniesień do innych mediów ukazało się w maju 2005 roku w prasie, radiu i telewizji. Najwięcej nawiązań dotyczyło Gazety Wyborczej (Wykres 1), na którą powoływano się 1480 razy. Wyborcza zwyciężyła również w rankingu mediów najczęściej cytowanych poza przeglądami prasy. Rzeczpospolita, kwietniowy lider zestawienia, spadła na drugie miejsce. Na trzeciej pozycji znajduje się Życie Warszawy.
Stacje telewizyjne, które były dla innych mediów najczęstszym źródłem informacji, to TVN i TVP1. Natomiast w rankingu najczęściej cytowanych rozgłośni radiowych ponownie zwyciężyło Radio ZET. W zestawieniu stron internetowych zdecydowanie prowadzi Onet.pl, drugie miejsce zajmuje Interia.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.