Onet.pl zmodyfikował swój serwis informacyjny, proponując nową formę i strukturę serwisu, w pełni wykorzystującą szerokopasmowy dostęp do sieci, a tym samym nowe, rewolucyjne możliwości przekazu.
Zasadniczą nowością jest większe wykorzystanie treści o charakterze multimedialnym: ruchomego obrazu i dźwięku. Dzięki zmianom internauci będą mogli skorzystać z bogatych materiałów video przygotowywanych przez informacyjny kanał telewizyjny TVN24.
Radosław Krawczyk, dyrektor Redakcji Onet.pl: Tworzymy pierwszy w Polsce prawdziwie multimedialny serwis informacyjny. Rosnąca popularność multimediów zwiększa zainteresowanie użytkowników taką formułą prezentowania informacji. Chcemy, by w dalszym ciągu serwis informacyjny Onet.pl był najpopularniejszym serwisem tego typu w polskim internecie.
Graficzna kompozycja zwraca uwagę swoją funkcjonalnością oraz nowoczesnymi rozwiązaniami, przybliżając panujące w światowym internecie standardy i trendy, m.in. stosowaną w coraz szerszym zakresie nawigację intuicyjną.
Informacje znacznie poszerzają zakres prezentowanych materiałów. Serwis tytułów prasowych 'Kiosk’ został przyłączony do Wiadomości, aby użytkownicy mogli szybciej i wygodniej odnajdywać żądane treści. W serwisie tym pojawią się nowe, atrakcyjne tytuły. Od początku nowego tygodnia na Onet.pl zagości tygodnik Ozon, a od pierwszego sierpnia – materiały z Przekroju. Tygodniki te dołączą do dostępnych i cieszących się sporą popularnością: Polityki, Tygodnika Forum, Tygodnika Powszechnego, Gazety Polskiej, Przeglądu, Tygodnika Solidarność, Znaku, Więzi i wielu innych tytułów prasowych.
Znacznie powiększy się liczba zdjęć: będzie dużo więcej niż dotychczas fotografii z agencji światowych, m.in. AFP, AP.
Według kwietniowych wyników badań Megapanel PBI/Gemius z serwisów informacyjnych skorzystało 7,5 miliona polskich internautów. Aż 64 proc. spośród nich (4,9 miliona osób) skorzystało z serwisu Wiadomości na portalu Onet.pl. Następny w kolejności liczby użytkowników serwis informacyjny Wirtualnej Polski zanotował już o prawie dwa miliony (1,9) mniej użytkowników, serwis Interii o 2,7 miliona mniej, Gazety.pl o aż 2,9 miliona mniej. Z informacji na stronach Rzeczpospolitej czy RMF FM skorzystało już o ponad 4 miliony mniej internautów niż z Wiadomości Onet.pl.
Na serwisie informacyjnym Onet.pl internauci przeczytali w kwietniu 2 005 447 stron , co stanowiło ponad połowę (53 proc.) ze wszystkich witryn informacyjnych objętych badaniem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.