IDMnet wraz z Grupą o2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego. Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców – w należącej do IDMnet sieci typu audience – AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.
Łączona oferta IDMnet i o2, dzięki wprowadzeniu wspólnego cappingu, pozwala na ograniczenie strat mediowych. Jednocześnie zapewnia lepsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, poprzez zwiększenie ilości miejsc, w których użytkownik może zetknąć się z komunikatem reklamowym.
„IDMnet i Grupa o2 korzystają z tej samej technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, dostarczanej przez nugg.ad. Dzięki wspólnej ofercie możliwe stało się wyeliminowanie problemu strat mediowych, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywnego zasięgu oddziaływania kampanii. W porównaniu z dotychczas stosowanymi rozwiązaniami, gdzie u jednego wydawcy można było kupić powierzchnię innego, w modelu blind network, nowa oferta ma tę przewagę, że daje reklamodawcy nie tylko możliwość sprawdzenia, gdzie jego reklama się pojawiła, ale również większą ilość danych do analizy profili.” – wyjaśnia Łukasz Skawiński, head of AdProfile.
Oferta dostępna będzie od października. Jest to kolejny wspólny projekt IDMnet i Grupy o2. Wcześniej, w październiki 2009, firmy wprowadziły pakiet zasięgowy AdRakieta.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.