IDMnet wraz z Grupą o2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego. Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców – w należącej do IDMnet sieci typu audience – AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.
Łączona oferta IDMnet i o2, dzięki wprowadzeniu wspólnego cappingu, pozwala na ograniczenie strat mediowych. Jednocześnie zapewnia lepsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, poprzez zwiększenie ilości miejsc, w których użytkownik może zetknąć się z komunikatem reklamowym.
„IDMnet i Grupa o2 korzystają z tej samej technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, dostarczanej przez nugg.ad. Dzięki wspólnej ofercie możliwe stało się wyeliminowanie problemu strat mediowych, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywnego zasięgu oddziaływania kampanii. W porównaniu z dotychczas stosowanymi rozwiązaniami, gdzie u jednego wydawcy można było kupić powierzchnię innego, w modelu blind network, nowa oferta ma tę przewagę, że daje reklamodawcy nie tylko możliwość sprawdzenia, gdzie jego reklama się pojawiła, ale również większą ilość danych do analizy profili.” – wyjaśnia Łukasz Skawiński, head of AdProfile.
Oferta dostępna będzie od października. Jest to kolejny wspólny projekt IDMnet i Grupy o2. Wcześniej, w październiki 2009, firmy wprowadziły pakiet zasięgowy AdRakieta.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!