IDMnet wdrożył narzędzie do weryfikacji Ads.txt

Opublikowano: 16 października 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła rozwiązanie Ads.txt umożliwiające reklamodawcom dokładną weryfikację witryn na którym pojawiła się zakupiona reklama. Wydawcy natomiast mogą weryfikować podmioty, które sprzedają ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.

Sylwester KozakIDMnet wdrożył narzędzie do weryfikacji Ads.txt

nk.pl w ofercie IDMnet

Opublikowano: 1 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Internetowy Dom Mediowy IDMnet i Admatica, zarządzająca na wyłączność powierzchnią reklamową nl.pl, poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W efekcie w cenniku reklamowym IDMnet pojawi się nk.pl.

Sylwester Kozaknk.pl w ofercie IDMnet

IDMnet obsługuje serwisy Presspublica

Opublikowano: 5 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Do sieci reklamowej IDMnet przeszły serwisy wydawnictwa Presspublica – Rzeczpospolita, Parkiet, Życie Warszawy, Przekrój, Uważam Rze, Sukces i Bloomberg Businessweek. Wcześniej serwisy obsługiwał sieć Evolution Media Net.

Sylwester KozakIDMnet obsługuje serwisy Presspublica

IDMnet i Grupa o2 wprowadzają wspólne targetowanie behawioralne

Opublikowano: 29 września 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

IDMnet wraz z Grupą o2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego. Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców – w należącej do IDMnet sieci typu audience – AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.

Hanna LaskowskaIDMnet i Grupa o2 wprowadzają wspólne targetowanie behawioralne