Adv.pl – agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy ADV – zdecydowała się na rewolucyjne zmiany. Nowa nazwa – Lemon Sky – to tylko jeden z wielu elementów towarzyszących rebrandingowi marki i zapowiedź rozwoju agencji w kierunku szerszego spojrzenia na komunikację on-line dużych marek.
W ramach rebrandingu zmieniła się nie tylko nazwa agencji oraz logo, ale również podejście strategiczne agencji w stosunku do komunikacji brandów on-line. Stawia na silną strategię, kreację i technologię jako uzupełniające się filary, na których powinna opierać się każda dobra komunikacja.
„Branża digital bardzo szybko ewoluuje, a innowacyjność i kreowanie trendów jest kluczem do sukcesu. Jak mówi nowe hasło przewodnie „INSPIRING BIG IDEAS” – chcemy inspirować naszych Klientów do wielkich pomysłów i niestandardowych działań, a odważne decyzje zaczynamy od siebie. Przełomowy dla nas etap zaczęliśmy już kilka miesięcy temu. Rozwinęliśmy departament strategii, inwestujemy w nowe technologie – zmiana nazwy to tylko kropka nad „i” zmian, jakie zachodziły w firmie w ciągu 2-3 lat. Rebranding jest symbolem kontynuacji obranej drogi. Jesteśmy przekonani, że wdrażane przez nas zmiany nie tylko wprowadzą nową, jeszcze lepszą jakość usług, ale przede wszystkim pokażą, że Lemon Sky wyznacza kierunek rozwoju strategii, kreacji i technologii w komunikacji cyfrowej” – podkreśla Magdalena Surowiec, prezes agencji Lemon Sky.
Rebrandingowi agencji Lemon Sky towarzyszyło branżowe wydarzenie – konferencja z udziałem międzynarodowych gwiazd branży digital. Podczas eventu, który odbył się w dniu 13 października, agencja zaprezentowała identyfikację wizualną oraz strategiczne założenia nowego etapu w rozwoju firmy. Nowa nazwa agencji i pełny rebranding zostaną wdrożone do końca 2011 roku.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.