Emitowany w telewizyjnej 'Dwójce’ program 'Biznes’ osiągnął 4 lipca rekordową oglądalność. Program obejrzało 3 miliony 650 tysięcy widzów (przy 38% udziałów – dane: TNS OBOP). 'Biznes’ realizowany przy współpracy z 'Pulsem Biznesu’ ma największą oglądalność wśród wszystkich programów telewizyjnych o tematyce ekonomicznej w Polsce.
Program emitowany jest w 'Dwójce’, po głównym wydaniu 'Panoramy’ ok. godz. 22.20 od poniedziałku do piątku. Ten 3-minutowy magazyn jest ekonomicznym podsumowaniem dnia. Zawiera siedem informacji biznesowych z kraju i ze światowych rynków oraz notowania dolara i euro, WIG i dane na temat obrotów na giełdzie, czasami także ceny paliw.
'Biznes’ pokazuje przykłady udanych przedsięwzięć, ale także absurdy prawne i kontrowersyjne pomysły urzędników i polityków. W piątki w programie pojawia się komentarz redaktora z 'Pulsu Biznesu’, a w tygodniu można także usłyszeć opinie innych ekspertów. Program nadawany jest od 6 września 2004 roku. Jego wydawcą jest Sławomir Matczak i powstaje we współpracy z Grzegorzem Brudzińskim, Janem Ciszeckim i Jackiem Fedorem z 'Pulsu Biznesu’.
'Puls Biznesu’ od 2003 roku współpracuje również z radiową Trójką przygotowując wspólnie Wiadomości Ekonomiczne nadawane w Programie III PR od poniedziałku do piątku w godzinach 8.31 i 17.31. W paśmie porannym z reguły wykorzystywane są najciekawsze materiały z aktualnego wydania dziennika. Po południu redakcje zajmują się analizą najbardziej gorących tematów dnia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.