Google zaprezentowała nowy widok swojej usługi pocztowej. Ma być bardziej przejrzyście i funkcjonalnie. Czy zmiany spodobają się użytkownikom Gmaila?
Nowy interfejs Gmaila koncentruje się wokół prostoty i użyteczności. Poprawiono między innymi opcje wyszukiwania, nawigacji i widok wątków wiadomości. Ciekawą opcją jest możliwość dostosowania gęstości wyświetlania wiadomości – dostępne są widoki wygodny z największymi odstępami pomiędzy wiadomościami, zwarty i kompaktowy. Zaktualizowano również dostępne dla klienta motywy graficzne.
Odświeżony widok Gmaila
Ulepszone wyszukiwanie
Nowy widok wątków
Użytkownicy Gmaila mogą korzystać już z zaprezentowanych zmian – należy w tym celu kliknąć link „Przełącz się na nowy wygląd”, znajdujący się w dolnej sekcji ekranu. Wkrótce stać się ma on domyślny dla wszystkich użytkowników.
Przypomnijmy, że już w lipcu Google wprowadziła testową wersję nowego Gmaila. Użytkownicy mogli podejrzeć nadchodzące nowości aktywując z menu Motywów dwa z nich – Podgląd lub Podgląd (zwarty). W tym samym miesiącu Microsoft pokazał żartobliwy film, który krytykował skanowanie treści korespondencji w celu wyświetlania targetowanych reklam.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.