A9, firma zależna od Amazon, zaprezentowała nową aplikację wykorzystującą mechanizmy rozszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality). Flow pomagać ma użytkownikom w odkrywaniu produktów i dostarczać interaktywnych informacji.
Użytkownicy Flow mogą skierować swój telefon na książkę, grę komputerową, płytę z muzyką czy filmem lub dowolny produkt z kodem kreskowym UPC. Jeśli aplikacja rozpozna produkt, wyświetli informacje ze strony Amazon.com, łącznie z opcją odtwarzania multimedialnych treści (np. zapowiedzi filmów) czy lektury recenzji. Flow zapamięta historię zeskanowanych przedmiotów, a znalezionymi informacjami podzielić można się na Facebooku i Twitterze.
To pierwszy krok w stronę integracji technologii wyszukiwania produktów z rzeczywistością rozszerzoną. To wyjątkowe doświadczenie dla klientów szukających informacji o obiektach w ich fizycznym otoczeniu – powiedział Bill Stasior, prezes A9.
Darmowa aplikacja przeznaczona jest dla użytkowników iPhone’ów.
Warto przypomnieć, że podobną aplikację proponuje m.in. eBay (aplikacja RedLaser) jednak bez elementów augmented reality. Z technologii firmy Occipital, przejętej w czerwcu 2010 roku przez eBay, która stworzyła RedLaser, korzysta również Nokaut.pl.
Ciekawie przedstawia się także opisywana przez nas polska aplikacja SaveUp, która umożliwia sfotografowanie produktów i ich kupo bezpośrednio z telefonu. Projekt zwyciężył niedawno w II edycji Startup Fest.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.