Firma Google przygotowała długą reklamę telewizyjną promującą Google+. To pierwszy spot promujący serwis społecznościowy.
Przez wiele lat reklamy Google nie pojawiały się w telewizji. Pierwsza przygotowana została z okazji ubiegłorocznych rozgrywek Super Bowl i zyskała bardzo pochlebne recenzje (można obejrzeć ją pod tym adresem). Od tej pory firma przygotowała kilka spotów, promujących głównie przeglądarkę Chrome.
Wczoraj, podczas meczu futbolu amerykańskiego rozgrywanego z okazji święta dziękczynienia, zadebiutowała pierwsza reklama serwisu społecznościowego Google+. Hasło przewodnie spotu brzmi: „dzielenie się, ale jak prawdziwe życie” (Sharing, but like real life).
Google podkreśla w reklamie możliwość tworzenia kręgów, odpowiadających posiadanym grupom znajomych. Akcentuje również znaczenie społeczności, a przez funkcje rozmów wideo – lepszą okazję do utrzymywania ważnych relacji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.