Bez zbędnego rozgłosu Twitter udostępnił samoobsługowy system reklamowy. Ma on pomóc zwłaszcza małym i średnim firmom w korzystaniu z potencjału serwisu mikroblogowego.
System pozostaje w fazie testowej i dostęp do niej otrzymali jedynie wybrani reklamodawcy. Mogą teraz kupić reklamy wyświetlane w najpopularniejszym serwisie mikroblogowym bez kontaktowania się z jego działem sprzedaży – przez przeglądarkę, płacą kartą kredytową. Obecnie do kupienia są „promowane konta” i „promowane komunikaty”. Z czasem platforma oferować ma więcej rozwiązań dla większej grupy reklamodawców.
Wprowadzenie systemu nie jest niespodzianką. Co więcej, Twitter zapowiadał go już od wielu miesięcy. Ma to jednak znaczenie przede wszystkim dla samego projektu wycenianego jest na 8 mld dolarów – powinien wprowadzić bardziej elastyczną możliwość pozyskiwania pieniędzy od reklamodawców, zwłaszcza tych o małej i średniej wielkości.
W ubiegłym miesiącu Twitter rozpoczął testy samoobsługowego systemu reklamowego z grupą obecnych partnerów (…) To znaczący krok na drodze rozwoju biznesu Twittera (…) Zaczynamy z niskiego pułapu, ostrożnie testujemy i wprowadzamy poprawki – powiedział Matt Graves z działu prasowego serwisu.
Warto również dodać, że Twitter prowadzi teraz rozmowy dotyczące sprzedaży dużych kampanii na przyszły rok.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.