StumbleUpon, serwis rekomendujący treści został odświeżony. Ma być czytelniej; położono jeszcze większy nacisk na odkrywanie nowych treści. Wprowadzono również kanały celebrytów.
Nowe logo, zmienione kolory, wyszukiwarka i panel odkrywcy (Explore Box) pozwalający poznawać treści w różnych kategoriach – to najważniejsze nowości odświeżonego StumbleUpon. To pierwsza tak poważna zmiana od blisko 10 lat funkcjonowania projektu.
Zmiany odzwierciedlają to, czego szukają nasi użytkownicy, kiedy mają trochę wolnego czasu i szukają rozrywki – powiedział twórca i szef serwisu, Garrett Camp.
Twórcy StumbleUpon podpisali również porozumienia z ponad 250 partnerami, którzy stworzyli tu swoje kanały, które można „śledzić”. Wśród partnerów znalazły się m.in. serwisy Yelp, Vanity Fair, Funny or Die oraz celebryci: Jim Carrey, Paul Perce czy Chelsea Handler. W przyszłości możliwość tworzenia kanałów może zostać udostępniona wszystkim użytkownikom.
W 2007 roku serwis został kupiony przez eBay. Dwa lata później został odkupiony przez twórców. W maju tego roku StumbleUpon pozyskał 17 mln dolarów finansowania – łącznie inwestorzy przeznaczyli na jego rozwój 18,5 mln dolarów. W październiku twórcy StumbleUpon poinformowali, że mają 20 mln aktywnych użytkowników i ponad miliard kliknięć w przycisk „Stumble” miesięcznie.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.