Już za chwilę święta Bożego Narodzenia, trwają ostatnie dni zakupowej gorączki. Zwłaszcza dzieci z niecierpliwością wyczekują wymarzonych prezentów. Trafić w ich gusta to, coroczne wyzwanie. Grupa Nokaut zapytała najmłodszych, co chcieliby znaleźć pod choinką.
Wyniki badań przeprowadzonych w grudniu 2011 roku przez Grupę Nokaut potwierdzają, ponadczasową popularność takich zabawek, jak lalki i samochody, które od pokoleń są i prawdopodobnie zawsze będą atrakcyjne. Kilkuletnie dziewczynki tradycyjnie marzą o tym, by pod choinką znaleźć lalkę (23% ankietowanych) czy zabawki-zwierzątka. Tutaj hitem są Chi Chi Love (23%) i tradycyjne pluszaki (12%). Ucieszyłby je także interaktywny piesek lub kotek (10%). Znaczną popularnością cieszą się również zabawki z kolekcji Littlest Pet Shop (pod choinką oczekuje ich 10% ankietowanych dziewczynek). Wśród pozostałych prezentów znalazły się: telefon, słodycze, ubrania, instrumenty muzyczne, kucyk Pony, zegarek, perfumy Hello Kitty oraz aparat fotograficzny.
Źródło: dane Grupy Nokaut
Największym marzeniem chłopców jest otrzymanie od Mikołaja samochodu (aż 42% ankietowanych), klocków Lego (19%). Dużą popularnością cieszą się również zabawki z serii Hot Wheels (11%) oraz z filmu “Auta” (5%), wśród których najbardziej popularny jest główny bohater – Zygzak MzQueen. Poza tym, chłopcy chcieliby otrzymać znaleźć pod choinką: telefon, hulajnogę, pistolet i zabawki z serii Gormiti.
„O ile lalki i samochody uznać można za zabawki ponadczasowe, tak tradycyjna rózga postrzegana jest jako międzypokoleniowy antyprezent numer 1. Nie chciałoby jej otrzymać aż 26% ankietowanych kilkulatek” – mówi Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut, właściciela porównywarki cen Nokaut.pl. – „Dziewczynki nie chciałyby znaleźć pod choinką chłopięcych samochodów, klocków Lego czy ubrań. Chłopcy zaś nie chcieliby otrzymać w prezencie przede wszystkim lalek (40% chłopców), rózgi (13%) oraz małych samochodzików (8%)”.
Jak pokazują dane Nokaut.pl, św. Mikołaj uważnie czyta listy od najmłodszych, bo wśród produktów najczęściej wyszukiwanych w porównywarce w czasie zakupowej gorączki są: interaktywne zwierzaki, lalki i akcesoria dla lalek, Hot Wheels, klocki Lego, zabawki z filmu “Auta”, pieski Chi Chi Love oraz samochody.
Co ciekawe, dla przedszkolaków źródłem inspiracji w wyborze prezentów – zgodnie z wynikami badań Grupy Nokaut – są najczęściej wizyty w sklepach (20% ankietowanych), telewizja (17%), gazetki reklamowe (14%) i reklamy (8%). Część maluchów pomysły czerpie od rodziców (5%) lub wymyśla sama (8%).
Źródło: dane Grupy Nokaut
– „Całkiem możliwe, że Święty Mikołaj nie ma jeszcze prezentów dla wszystkich dzieci – mówi Fabian Adaszewski. – Chcąc uniknąć zatłoczonych centrów handlowych i powrotu do domu z pustymi kieszeniami, powinien zasiąść przed komputerem i skorzystać z szerokiej oferty sklepów internetowych. Wierzę, że mimo trwania przedświątecznej gorączki, Mikołajowi uda się wszystko załatwić na czas” – dodaje Adaszewski.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.